Post utworzony przez Piotr S
Utworzony maj 7, 2022

Zabrał rekord Polski po 12 latach! Przed Wami Dawid Lamik!

dragracelist.pl

Przed Wami Dawid Lamik, czyli od 5 lipca 2021 roku rekordzista klasy DRAG FWD Turbo ze swoją Corsą R30 DSG – po dwunastu latach pobił rekord, będący najdłużej w rękach jednego zawodnika, w dodatku zawodnika, który praktycznie od dnia pojechania rekordu już nigdy nie startował w drag racingu! Witek Karałow pokonany 5 lipca z czasem 9,340s przy prędkości 257 km/h, a 17 lipca w Zerbst podczas German FWD Shootout Dawid pojechał swój rekord życiowy – 8,957s z prędkością na mecie wynoszącą 263 km/h i tym samym wpisał się na 25 miejsce wśród aut FWD w Europie! W 2021 roku tylko dwie osoby pojechały przednionapędowym autem szybciej od Dawida, w tym rekordzista Europy Elshan Aslanov (8,112s) – szczegóły TUTAJ.

Po więcej informacji z „ćwiartkowej” historii Dawida zapraszamy TUTAJ.

A tymczasem zapraszamy Was do obejrzenia wywiadu z Dawidem na kanał RedTurbo Channel.




Zobacz również:

Santa Pod w polskim wydaniu

Santa Pod w polskim wydaniu

www.dragracelist.pl W maju tego roku doszło do niecodziennej historii napisanej przez 20 polskich zawodników związanych z wyścigami na 1/4 mili, a mianowicie spakowali swoje auta na trzy ciężarówki, sami wsiedli w autobus oraz samoloty i wzięli udział w Doorslammers...

Andrzej Ossowski i jego historia z olejem napędowym

Andrzej Ossowski i jego historia z olejem napędowym

kolejny film produkcji Red Turbo Channel, tym razem jest to wywiad z Andrzejem który w klasie diesel ściaga się kolejny sezon wieloma autami, obecny Mercedes, według tego co opowiada sprawia mu największą frajdę, przeprowadzone modyfikacje plany na przyszłość można...

Paweł Ratajczak i jego moto

Paweł Ratajczak i jego moto

turbo wolnossące nie ma znaczenia zapraszamy na kolejny film produkcji Red Turbo Channel, tym razem rozmowa z utytułowanym kierowcą motocykli, miedzy innymi rekordzistą świata w prędkosci na lodzie, oraz najszybszym Polskim motocyklem, Pawłem Ratajem Ratajczakiem, jak...

Copyright © 2022 DragRacing.pl          

Ta strona używa ciasteczek.
Polityka ciasteczek
Więcej
AKCEPTUJĘ